Pedagosche filosofie / Methodologie :



  1. De zorgzame, pedagogische begeleiders staat steeds klaar voor iedere student en ze dragen alsook de nodige zorg voor de educatieve verwervingen van elke student.

  2. Creatieve leraren worden aangemoedigd en hebben de vrijheid om op professionele en verbeeldingrijke wijze te anticiperen op en te voldoen aan de individuele behoeften van de studenten.

  3. Geprecisieerde “Stap per Stap” doeleinden en monitering van kundigheid

  4. Een vriendelijke en professionele omgeving helpt de studenten om vrienden te maken en moedigt gemeenschappelijke klanten, bellers, bezoekers, studenten en leraren aan. Amira voorziet voor de begeleiders en leraren een vriendelijke en professionele werkomgeving waarin ze hun vaardigheden kunnen verfijnen en waarbij tegelijk een algemene homogeniteit wordt nagestreefd van hoge kwalificatieniveaus en onderwijstechnieken.

  5. Kleine groepslessen en privélessen geleid door hoogst professionele begeleiders geven u de kans om op snelle en makkelijke wijze bij te leren.

  6. Sterke nadruk op mondelinge communicatie: cultureel stimulerende cursus volledig in de aan te leren taal; evenwicht tussen structuur en spontane uitingen; reeks activiteiten gaande van avant-garde tot aan het traditionele toe.

  7. Toegewijde Kwaliteitsmanagement: Sinds 1995 is Amira een pioneer op gebied van kwaliteitsmanagement voor taalscholen. De school heeft door externe controle het internationale certificaat ISO 9001 ontvangen als ook de Belgische Q die symbool staat voor kwaliteitsmerk. Amira is sinds 2002 een trouwe partner van het Brusselse Arbeidsbureau Actiris wat betreft het taalchequessysteem. Ook de Vlaamse VDAB heeft de toelating tot het gebruik van hun opleidingscheques gegeven.


Copyright: Amira Language School, Brussels / Web & Database Design: ChromoSoft  / Photos of Students www.pepsphotodesign.com